Humor

Kommentarer
Fanny

Haha, vänta du bara tills Signe blir 14 och tandställningen ska på. Gummisnoddar och hela köret! Jag fick även ha en blå plastklump i gommen som satt fast i ett år samtidigt som jag hade rälsen inne. Det var ungefär en millimeter mellan plastplattan och min gomme, där brukade det fastna mat. då fick man ta en specialgjord tandtråd och dra mellan plastplattan och gommen så det skulle bli någorlunda rent. Fyfan vad det luktade illa. Plus att man läspade med den där i käften. Det var då jag träffade Anton. Tänk dig allt det där i munnen och sen en festivalfylla på det. Jag vet inte riktigt vad han föll för... I och för sig tog det ett år innan han ville bli ihop. Tack själv för en bra blogg!

2012-04-14 » 18:52:32 BLOGG: http://kozmicblues.blogg.se/
bea

Varför tror du att de där med tänderna är en myt bara för att de gick bra för dig? Tandläkarna vill att barnen slutar med napp innan 3 år för att undvika snea tänder, tror du att de vara hittar på de? Bara en fråga, självklart väljer man själv när man tror sitt barn är redo:)

2012-04-14 » 22:16:55

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0